donderdag 8 januari 2015

- favourite lifestyle books -



24.95  36.99 - 19.95 - 36.99 - 32.95 - 19.95 - 17.95

Boeken lezen saai? Helemaal niet! Deze boeken zijn perfect om fashion inspiration uit op te doen en natuurlijk als decoratie op jouw bureau of boekenkast. Zelf hou ik van dit soort boeken en ik zou zeker een aantal van de boeken hierboven aan mijn collectie toe willen voegen. Het Stylebook van Danie Bles is zeker een aanrader. Het staat vol met tips&tricks, inspiratie, haar ervaring, backstage pics & de hipste adresjes. Style van Lauren Conrad is ook leuk om in je collectie te hebben. Het staat vol met tips voor fashion die je al wist, maar ook vele nieuwe.Verder is Lauren een geweldig stijl icoon dus dit boek zal je zeker niet teleurstellen. Het kookboek Powerfood van Rens Kroes is voor de healthy chicks onder ons. Op food blogs en instagram zie ik veel healthy snacks voorbijkomen die ik zeker wel een keer wil uitproberen. 
 Sinds kort hebben twee grote populaire fashion blogs boeken aan hun collectie toegevoegd. Deze en nog vele andere lifestyle&fashionbooks vind je op de webshops modemusthaves.com & welovemusthaves.com. Ben jij net zo enthousiast als ik? Neem dan zeker even een kijkje en scoor jouw boek. 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten