donderdag 8 januari 2015

- best 'budget' perfume -


Guess - seductive - 17.99

Op zoek naar een lekker en goedkoop geurtje? Wie weet is dit dan wel iets voor jou.
Zelf zou ik niet zonder parfum kunnen, net zoals veel andere meiden waarschijnlijk.  Voor ik naar school ga, ga stappen of gewoon tussen door omdat ik vind dat de geur is verdwenen; mijn parfum is dus al snel op.
Afgelopen kerst ben ik gaan zoeken naar een geur die niet al te veel kost, aangezien ik moet sparen voor komende zomer. Normaal gesproken koop ik wat duurdere omdat de geur vaak dan beter blijft zitten, maar deze parfum heeft me zeker niet teleurgesteld. In een aanbieding bij de Etos heb ik de ‘Guess – seductive’ weten te scoren.
De Guess parfum is een echte aanrader als je van een zoete maar frisse geur houd. De geur blijft, zoals ik al zei, voor zijn budget redelijk lang hangen. Het is natuurlijk niet te vergelijken met een ‘eau de parfum’ maar dit is zeker een goede variant als je niet te veel geld er aan wil besteden. De parfum is op veel plekken verkrijgbaar: de Etos, Douglas, Kruidvat en nog meer!

Wat is jouw favoriete 'budget' parfum?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten